Skip to main content

Vzdálená podpora

S naší službou vzdálené podpory přes TeamViewer můžete očekávat rychlé a efektivní řešení vašich technických problémů přímo z pohodlí Vašeho pracovního prostředí.
Bez ohledu na Vaši polohu nám umožní tato inovativní služba poskytnout Vám okamžitou asistenci a pomoc, ať už jde o diagnostiku, nastavení nebo opravu.

Technická pomoc přímo k Vám domů nebo do Vaší kanceláře

S bezpečným a šifrovaným spojením s našimi zkušenými techniky můžete mít jistotu, že Vaše technické problémy budou rychle a spolehlivě vyřešeny, minimalizující přitom přestávky ve Vašem pracovním procesu. S námi už nebudete vázáni na geografickou polohu a můžete se spolehnout na profesionální podporu přímo na dálku, kdykoliv ji budete potřebovat.

Více informací

Jak probíhá postup vzdálené podpory?

1

Kontaktujte nás

Když se vyskytne problém s Vaším zařízením nebo potřebujete poradit s našimi službami, neváhejte nás kontaktovat. Můžete nám zavolat na tel. čísle: +420 326 325 324, poslat e-mail na: podpora@telekomunikace-mb.cz, nebo vyplnit online formulář na našich webových stránkách.

2

Konverzace
s odborníkem

Po obdržení Vašeho požadavku Vás spojíme s jedním z našich odborníků. Během této konverzace budeme s Vámi diskutovat o Vašem problému a snažit se co nejlépe pochopit jeho povahu a rozsah.

3

Vzdálená správa

Pro stažení a nainstalování souboru TeamViewer klikněte na tento odkaz, který nám umožní vzdálený přístup k Vašemu zařízení. Po stažení spusťte instalační soubor TeamViewerQS.exe (je možné, že na Vás vyskočí okno řízení uživatelských účtů, to potvrďte tlačítkem – Ano). V dalším kroku vyberte, jak chcete pokračovat – Instalovat. Po instalaci se otevře okno. Pro vzdálené připojení nadiktujte vaše ID a heslo.

4

Diagnostika a oprava

Jakmile jsme připojeni k Vašemu zařízení, naši technici začnou diagnostikovat problém. Sledujte, jak pracujeme na Vašem počítači nebo zařízení, zatímco identifikujeme a řešíme problém. Během tohoto procesu Vám budeme průběžně poskytovat informace a vysvětlení o tom, co děláme.

5

Ověření a uzavření

Jakmile vyřešíme Váš problém, vyzveme Vás, abyste ověřili, zda je vše v pořádku a jestli je problém skutečně vyřešen. Jakmile potvrdíte, že jste spokojeni s výsledkem, uzavřeme vzdálené připojení a můžete pokračovat v práci s jistotou, že vše funguje tak, jak má.

Proč zvolit nás?

Odborný tým

Naše společnost disponuje odborným týmem zkušených techniků a specialistů, kteří mají široké znalosti a dovednosti v oblasti vzdálené podpory.

Dostupnost služby

Jsme tu pro Vás 24/7, protože víme, že problémy se mohou objevit kdykoliv. Bez ohledu na časovou zónu nebo den v týdnu můžete spoléhat na to, že naše vzdálená podpora bude k dispozici a připravena Vám poskytnout pomoc.

Rychlost reakce

Věříme, že rychlá reakce je klíčová při řešení problémů na dálku. Naši technici se snaží co nejrychleji reagovat na Vaše požadavky a začít s diagnostikou a opravou problému, abyste mohli co nejdříve obnovit svou produktivitu a bezproblémově pokračovat v práci.

Personalizovaný přístup

Každý problém je pro nás jedinečný, a tak se i k Vám chováme. Naši technici věnují pozornost Vašim individuálním potřebám a požadavkům, aby mohli poskytnout řešení, které nejlépe odpovídá Vaší konkrétní situaci.

Zákaznická spokojenost

Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou. Snažíme se neustále zlepšovat kvalitu našich služeb a zajistit, aby každý zákazník byl s naší vzdálenou podporou plně spokojený.

Potřebujete poradit ohledně naší nabídky služeb?

Zanechte nám Vaše číslo a my se Vám brzo ozveme.

    Nejčastěji se ptáte

    Zavoláme vám
    a společně najdeme
    nejlepší nabídku

    Můžete se na nás s čímkoliv obrátit, stačí vyplnit formulář
    nebo nás kontaktovat pomocí telefonního čísla.

    Obchodní požadavky

      Nechcete čekat na odpověď?
      Zavolejte nám klidně hned!